niedziela, 25 sierpnia 2013

Beautiful Day in Brugge - flamandzka Wenecja

 Beautiful Day in Brugge - flamandzka Wenecja 


 Dzisiejszy dzień należał do bardzo udanych. Dopisała pogoda w tych ostatnich dniach lata..Postanowiliśmy ruszyć się z miasta i troszkę pospacerować w  pięknej Brugi-  miasto w Belgii zwane flamandzką Wenecja. Bogate w historie miasto ujęło mnie swoim klimatem. Pokażę wam po krótce co udało mi się dziś zobaczyć "okiem mojego telefonu ".



Kawałeczek który towarzyszył mi cały dzień 




Piękny Ratusz



Winkel inspiration


Chocolate Shop "ChocoHolic"

 Cookies



 Beer ....what you want...


 duża ilość sklepów z haftami



 prawie jak w filmie Quentin Tarantino

" Mini "  moja słabość -piękny

 Nie obeszło się bez kultowych autek

taka tam syrenka 

coś do czaju

pięknie pachnące mydełka



 \Me\

szalik- ZARA MAN

t-shirt- Robert Kupisz

spodnie- Zara Women

trampki- Pepe Jeanse

 bransoletka-SIMPLE

zegarek-Michael Kors

okulary- Solano Eyewear





Good day !!!



2 komentarze:

  1. Genialne fotki! Ps. Masz świetną fryzurę. :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam:

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń